Fina doningar

2012-01-04 20:05:27 / 1 kommentarer ..





Yees. Idag fick Inter Sport här i stan äntligen hem fler kettlebells. Jädrar va jag skyndade mig dit. Var rädd att bli utan eftersom dom verkar vara väldigt populära. Men jag hann :) Sviiiinglad. Jag fick presentkort i julklapp av min Lövley och av svärmor. Bästa julklappen. Men skoja inte sicken beslutsångest jag fick när jag var och skulle välja ut grejer. Herregud. Kan man lida av mer beslutsångest tro? Nej, tror fan inte det.. Alltid varit sån. Vela hit och vela dit. Första gången jag var där så hade dom ju inga kettlebells hemma så jag kastade i ett hopprep och så gummibandet (som ni ser på bilden) i kundkorgen. Men jag ville ju så gärna ha en pilatesboll också så jag gav fan i att öppna förpackningen till grejerna utifall att jag ville lämna tillbaka och köpa en boll istället. Och så när jag stod och var ivrig i butiken idag så bestämde jag mig för att lämna tillbaka hopprepet eftersom det iaf inte skulle funka att hoppa här inne i huset. Det skulle nog ramla isär totalt och så har vi för lågt i tak. I sommar finns det nog bättre förutsättningar för att äga ett hopprep. Så det är nog fasen det första som jag ska köpa så fort det blivit bart ute på marken.. Göttgött! Så istället för hopprep så fick det bli en pilatesboll.. Fitnessbandet behöll jag och så fick en kettlebells 8 kg's följa med en skitglad men nästät tjej hem. Jäklar va nöjd jag är! Så fort förkylningen gjort sitt så ska jag sätta ihop ett skitgöttit och intentivt program på typ 15-20 minuter. Astaggad!
Genom att börja träna och äta rätt så har jag sen i augusti lyckats gått ner lite mer än 15 kg och 16,5 cm runt stussen. Kan man va annat än jävligt nöjd? :) Men det finns mer att jobba på. Minst 10 kg till ska undan. Och med hjälp av dessa fina doningar så kan det ju inte gå annat än jävligt bra :)

Tjoflöjt!


Kommentarer

Oj vad du tränar och har dig, duktigt!



Kom förresten på att vi borde ju ha lite grillfester i sommar med Hannah & Emil, antingen i vår eller er trädgård - vore väl trevligt! :)

2012-01-06 12:02:03
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  
  

Ida Gustafsson


Ida Emilia Gustafsson
Är 22 år gammal och har slagit rot i ett gammalt hus från 30-talet i Ludvika tillsammans med min sambo Tom och våran dotter Maja. Här kommer det antagligen bloggas både om det enda och det andra. Allt från husrenoveringar till träning, mat och bebisbajs!
  RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!