Dagens hurtbulle

2011-09-07 22:29:02 / 0 kommentarer ..


Jag drog med Maja ut i regnrusket förut. Fan va förbannad jag var på regnet. Men Maja skrattade.. Tills att hon kom på att hon var skittrött då hon för några dar sen börjat med att vröla så högt hon bara kan tills att hon somnar. Inte ett dugg stressande för en annan som försöker sig på en avkopplande prommenix. Haha. Och så regn på det.. Najs! Men faktiskt så vart det en lyckad tur iaf. Vi slog på stort och gick 5-kilometern på elljusspåret. Jävul va mycket mer träning det blir med barnvagn. För fy tusan vilka backar det är där. Jag klämde även på med lite jogging emellanåt. Det känns gött. Så allt som allt så hamnade vi på runt 7,5 kilometer idag. Jag försöker hålla mig däromkring varje dag. Men det får gärna bli lite längre också. Nej nu är det bingen som kallar. Imorn ska jag i Maja hem till våra bästa Ida och Vinna och fira våra 7-månaderssmölor. Fy fasen va fort det går. Usch! Om Maja vaknar vid 6-tiden imorn bitti så får det nog bli en rask morgonpromenad innan vi drar ut på äventyr. Det blir grejer det. Söv gött! Höjt!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  
  

Ida Gustafsson


Ida Emilia Gustafsson
Är 22 år gammal och har slagit rot i ett gammalt hus från 30-talet i Ludvika tillsammans med min sambo Tom och våran dotter Maja. Här kommer det antagligen bloggas både om det enda och det andra. Allt från husrenoveringar till träning, mat och bebisbajs!
  RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!