Dagens skitgoda lunch!

2011-09-07 12:58:12 / 2 kommentarer ..




Visst fasen ser det ut som en, ja jag vet inte vad. Men gött vare!
Idag tyckte Maja att mammi skulle slå på stort å göra en omelett bestående av:
-Bacon
-Broccoli
-Ärter, majs å paprika-mix
-Kidneybönor
-Tomat
Och ägg förstås.
Jag kryddade med salt, malen vitpeppar, paprikapulver och en skvitt olja.
Till det så kastade jag upp lite keso, fetaost, solroskärnor och en halv avocado.
MUMS!

Så nu är jag stinn och grann. När Maja sovit klart är det dags för dagens promme. Eftersom jag var ute och sprang/promenerade MED barnvagn+barn = typ 35 extra kilon i nästan 8 km igår så får det bli en rask promenad idag. Om regnhelvetet kunde ta å ge upp nångång vill säga.. Fast vi går nog ut ändå.. Lika bra å ta med mellis till Maja och ge henne den efter vägen.. För det är väl det värsta som finns när man är ute och glömt mellis och det blir så vrööölhungrit helt plötsligt. AHH! Så är det bara att spänna röven som ett V och lurva iväg hemöver. Planering skulle kanske vara nått för mig emellan åt. 

Höjt!


Kommentarer
Anonym

uj uj, det var en rejäl omelett;)

Kram från Josefin o Ebba

2011-09-07 14:20:07

Ja den var bra stinn.. Och god :)

2011-09-07 21:52:15
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  
  

Ida Gustafsson


Ida Emilia Gustafsson
Är 22 år gammal och har slagit rot i ett gammalt hus från 30-talet i Ludvika tillsammans med min sambo Tom och våran dotter Maja. Här kommer det antagligen bloggas både om det enda och det andra. Allt från husrenoveringar till träning, mat och bebisbajs!
  RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!