Gårdagens invägning

2011-09-20 08:19:45 / 6 kommentarer ..


                   

Igår hade jag inte alls tid att skriva om veckans invägning eftersom jag och Maja hade det så jävla fint hemma hos Ida och hennes Vinna. Jag och Ida tog våra lurviga å gick ut och sprang när karlarna hade kommit hem från jobbet. Det var skitgött. Sen bjöds det på tacos och nån svingod efterrätt. Stinn som en knäppkörv var jag som VANLIGT när vi for därifrån :) Lövely..

Jo, angående gårdagens invägning så visade det såhär:
Vikt: -0,6 kg. Sammanlagt -6,3 kg sen den 20:e juli.
Mått runt stussen: -1,5 cm. Sammanlagt -7 cm sen den 20:e juli.

Sakta med säkert. Det står inte alls på förrens jag nått mitt första mål. Skitgött!


Kommentarer

Du är så duktig ida!!!

2011-09-20 09:01:49
Ida Gustafsson

Tusen tack Emma. Det är inte dumt med lite uppmuntran emellan åt :)

2011-09-20 09:25:16
Ida Proppmätt

Du ska va jädrigt nöjd! Du är så duktig...och det är bättre det går sakta men säkert än jävlgt snabbt å osäkert!



Tack för igår också! Pöss

2011-09-20 11:36:54
Anonym

Fasen så bra! Har kört igång jag med nu, ska köra 1 veckas stenhård LCHF få se om de ger bra resultat isåfall kör jag på nån vecka till=) Börjar bli piggilin nu, ni får gärna kika ut till oss någon dag om ni har lust ♥

2011-09-20 12:27:57
Ida Gustafsson

Ida Pröppmättski: Javisst fan är det så. Jag är sjukt nöjd med min insats hittills :) Och du om nån ska väl också vara skitnöjd. Lövely kvinna!



2011-09-20 15:39:55
Ida Gustafsson

Till den namnlösa som jag tror är Louise =P : Jädrar va spännande med en LCHF-vecka. Hoppas att det ger resultat. Vi kommer jäkligt gärna ut till er å kikar hur ni har det :) Vore möjsigt. Pössss

2011-09-20 15:44:07
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  
  

Ida Gustafsson


Ida Emilia Gustafsson
Är 22 år gammal och har slagit rot i ett gammalt hus från 30-talet i Ludvika tillsammans med min sambo Tom och våran dotter Maja. Här kommer det antagligen bloggas både om det enda och det andra. Allt från husrenoveringar till träning, mat och bebisbajs!
  RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!