Höst/vinterjacka & mumsdress

2011-09-14 09:20:51 / 4 kommentarer ..




Hmm. Det lutar nog fasen mer åt den svarta.. Mest praktiskt antar jag. Fast vi får ens se om jag kommer i den. Sist jag testade den var på HM i Falun och det var för typ 2 veckor sen och då var det ganska tajt över pupparna men satt skitbra annars. Så jävla lövely jacka.. Mums. Så jag hoppas, HOPPAS att puppjäklarna har krympt ett par centimeter till nästa gång jag ska testa.


Mycket mycket mums.

Nån dag när jag blir riktigt äckelrik ska jag kosta på mig en tocken här. OCH en vinterjacka :) Ujejuj.
Hold your horses!

Jag ska skriva ett brev till Mr. Reinfeldt och be att han, iallafall en månad, kan lägga på en nolla på barnbidraget. Dvs att det skulle va så pass sköjsigt att man istället för 1050:- får 10500:-. Jädrar anamma va det vore grejer det.


Kommentarer

Du kommer bli sååååå snygg bruden!! Jag är bombis på att du kan ha den nästa gång!! ♥

2011-09-14 17:27:12

Haha åhhh va jag hoppas på det. Men jävlar va besviken jag kommer bli om den inte gör det.. Aja, på't igen då bara :)

2011-09-14 20:50:05
Anna-Mamma till Kevin http://annacondas.wordpress.com

Åå den Jumsuiten vore inte fel att ha till "soffhänget"! :D



2011-09-19 10:31:41
Ida Gustafsson

Jaaa den är klockren. Hoppas att den är lika myspysig som den ser ut :)

2011-09-20 07:56:34
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  
  

Ida Gustafsson


Ida Emilia Gustafsson
Är 22 år gammal och har slagit rot i ett gammalt hus från 30-talet i Ludvika tillsammans med min sambo Tom och våran dotter Maja. Här kommer det antagligen bloggas både om det enda och det andra. Allt från husrenoveringar till träning, mat och bebisbajs!
  RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!