Öhh...snark

2011-09-14 21:58:00 / 1 kommentarer ..


Ikväll är jag så jäkla slut efter kvällens spring/promenadrunda som hamnade på runt 1 mil. Det tog mig typ 1 timme å 25 minuter.. Det kändes som väldigt lååånga minutrar idag.. Var på hugget till en början men när jag väl skulle börja springa ville jag ramla isär. Usch. Jag som ville att det skulle gå lika smidigt som i söndags. Då sprang jag som en gälning. Men jag har mina funderar på om det har å göra med att man kanske vilar på lite.. För i lördags gick jag bara en lugn promenad och det räknar jag som "vilodag". Så därför kände kanske kroppen sig asladdad på söndagen och gav järnet då? Va tror ni? För som det har sett ut sen dess har jag vart ute varje dag på väldig svettiga äventyr. Rutten som vi gick igår t.e.x känns idag lär jag då fan säga. I alla fall i vaderna och i min högerarm. Det är den armen som jag oftast skjuter vagnen med. Fy fan vilken träningsvärk jag har i den känner jag här nu. Jag hade inte det förut. Det liksom bara kom nu på kvällskvisten. Märkligt.



Slänger upp en bild på mig från förra sommaren.. Där var jag gravid i typ v.6 eller nåt. Shiiit. Å där tyckte jag att jag var fläskig. Va är jag då inte nu? Typ en jättekebab med ben och armar.. Och hår. Och ögon. :)


Kommentarer
Malin & Prinsessan http://lifestyleblogs.se/malin/

Tack för din härliga kommentar!

Supersöt liten bebis du har också :)



Kram!

2011-09-14 22:06:09
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  
  

Ida Gustafsson


Ida Emilia Gustafsson
Är 22 år gammal och har slagit rot i ett gammalt hus från 30-talet i Ludvika tillsammans med min sambo Tom och våran dotter Maja. Här kommer det antagligen bloggas både om det enda och det andra. Allt från husrenoveringar till träning, mat och bebisbajs!
  RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!