Stjärtspännarbacken

2011-09-13 22:08:09 / 0 kommentarer ..


Idag fick jag och Maja äntligen känna på Stjärtspännarbacken. Den heter nog inte så egentligen. Men jag tycker att det namnet passar jäkligt bra eftersom man fick spänna utav bara fanken. Jädrar va gött det var! Det var egentligen jag och Kerstin med avkommor som skulle promenera men Malin och hennes lilla Ida och Anna och hennes lilla Freja hakade också på... Alla vi går i samma Bvc-grupp. Skitkul. Sen fick vi gofika hemma hos Kerstin och Wille i deras relativt nyinköpta hus.. Skitfin utsikt över Väsman och allt. Tusen tusen tack för idag!

Så dagens hurtigheter vart en rejäl promme i storm och drygregn med barnvagn i mycket uppförs- och även neförsbacke. Och det tog oss drygt en timme. Mycket lövely. Den rutten kommer jag åka av fler gånger. Höjta till om nån vill haka på vettja!


Maja älskar sin Bamse-pyjamas från Lindex. Hon har samma fast i lila och med hjärtan istället för stjärnor på på byxorna. Jädra unge å va mumsig :) 

Nu säger vi huj för idag.. Tom tjatar om att han vill klia mig på ryggen.. Men jag säger NEJ! Elleeeer inte :) Jag ska nog tatuera in ordet kli på sidfläsket nån dag framöver. Det vore nåt det!  


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  
  

Ida Gustafsson


Ida Emilia Gustafsson
Är 22 år gammal och har slagit rot i ett gammalt hus från 30-talet i Ludvika tillsammans med min sambo Tom och våran dotter Maja. Här kommer det antagligen bloggas både om det enda och det andra. Allt från husrenoveringar till träning, mat och bebisbajs!
  RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!