"Tjo va det var livat i holken i lördags"

2011-09-10 14:43:20 / 2 kommentarer ..


Just nu sitter jag och flåsat i bilen. Tom tankar, Maja sover gött och jag glommar på en gubbe som verkar skitdålig på att tanka. Haha.. Vi är påväg till Malingsbo på namngivningsfest hos Doris och hennes päron Elin och Erik. Det ska bli skittrevligt men töntigt nog så känner jag mig lite halvblyg eftersom jag aldrig träffat varesig Elins eller Eriks släkt förut. Men det ska nog fan gå bra :) Jag får sjunga hedderian haddera om det blir torrt. Haha.. Undrar hur populärt det vore. Haha. Angående träningen så var jag ute och sprang igår. Utan barnvagn denna gång och det behövde jag fanimig. Det är gött att ha nån timme i veckan för sig själv. Det jävliga är att så fort jag går utan barnvagn så får jag svinont i högra axeln, dvs den axeln som jag oftast skjuter vagnen med. Not good! Vette fan va det beror på. Träligt som fan! Så igår sprang jag lite mer än 7 km. Visst fan springer jag inte hela rutten men mer än halva iaf :) Det är gött å se att konditionen blir bättre och bättre för varje vecka. Jävlar va nyfiken jag är att se om jag gått ner nå denna vecka. Förra gick jag ner 1,8 kg på en vecka. Svinglad vart jag när jag ölvade mig upp på vågen. Jag å Maja dansade och hade världens mysfrukost efter det.. Haha. Men vi får se va siffrorna visar på måndag. Hoppas hoppas! Jag och Maja har varit ute på myspromenad idag i typ 1,5 timme. Det vart en sån där promenix i vanliga kläder, inte träningskläde. Men jag vart skitsvettig iaf och luggen stod i nordväst när jag kom hem å glodde mig i spegeln. Haha.. Snyggt! Imorn blir det en springtur igen. Är skittaggad redan nu så det är inte klokt. Och det bästa när man känner att man vill ge upp för benen håller på å ramla isär är att dra på Judas Priest "painkiller" i lurarna. Helt makalöst vilken svinbra och peppande låt det är.. Judas Priest överlag är skitbra men just den låten är fan nå jävulskt bra. Usch va jag svär. Haha.. Jag gör det när jag blir ivrig och glad. Haha.. Vet nån hur man lägger upp bilder på bloggen från sin Iphone? Är det så jävligt att man måste betala en fast avgift varje månad? Nu är vi framme och Maja slog precis upp ögonen och jag är gälet kaffesugen. Hoppas att det är gött kaffe. Haha. Ha det gött! Höj

Kommentarer

Härligt att du bloggar igen! Alltid lika trevligt att läsa!

2011-09-12 00:05:43

Men jädrar va roligt å höra att du tycker :) Nu blir säkert jag å smygläsa på din blogg också. Men snälla, skriv gärna många kommentarer :)

2011-09-12 00:29:24
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  
  

Ida Gustafsson


Ida Emilia Gustafsson
Är 22 år gammal och har slagit rot i ett gammalt hus från 30-talet i Ludvika tillsammans med min sambo Tom och våran dotter Maja. Här kommer det antagligen bloggas både om det enda och det andra. Allt från husrenoveringar till träning, mat och bebisbajs!
  RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!