Veckans vägning och mätning!

2011-09-26 09:25:27 / 2 kommentarer ..


Imorse visade vågen:
-0,6 kg. Alltså -7 kg totalt hittills.

Och måttet runt stussen:
-1 cm. Sammanlagt -8 cm.

Så nog händer det grejer allt. Jag trodde absolut inte att jag skulle ha gått ner nånting med tanke på att jag "unnat" mig lite väl mycket den här helgen. Det är så sjukt härligt å se resultat. Det som jag är mest gla över är att jag för några veckor sen kunnat kastat mammabyxorna åt helsicke och plockat fram min gamla godingar :) Jädrar va rak i ryggen man blir då. I lördag hittade jag en skitsnygg jacka som jag aldrig skulle ha fått på mig för bara nån månad sen men jävul va bra den satt nu. Så nu kan jag inte riktigt släppa den ur tankarna och jag är nog tvungen att gå dit å testa den idag också. Haha.. Najsbajs!


Kommentarer

Fy fasen IDA! Du är grym!!! Heja heja!! Från och med nu skiter jag i vågen och mäter istället, hänger du på? Mätning varje måndag? hihi

2011-09-26 12:55:42
Ida Gustafsson

Tusen tack gums! Är faktiskt jävligt nöjd över mig själv och det borde absolut du också vara :) Vackra du. Ja jag ger gärna fan i vågen och mäter istället.. Så det klubbar vi :)

2011-09-26 13:17:19
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  
  

Ida Gustafsson


Ida Emilia Gustafsson
Är 22 år gammal och har slagit rot i ett gammalt hus från 30-talet i Ludvika tillsammans med min sambo Tom och våran dotter Maja. Här kommer det antagligen bloggas både om det enda och det andra. Allt från husrenoveringar till träning, mat och bebisbajs!
  RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!