Vilodag? I helvete heller :)

2011-09-15 10:00:15 / 3 kommentarer ..




Jag fick nyss ett sms från Anna som går i samma mammagrupp som mig. Hon vill ut och gå och vem kan tacka nej till något sånt en tocken vacker dag som denna?! :) Maja sover men jag hoppas att hon vill vakna snart så att hon kan få i sig lite fägna innan vi lummar ut. Anna vart gla som ett barn på julafton när jag frågade om jag ska ta med kaffetermosen.. Haha.. Då vart jag också gla.. Höhö. Så nu åker löptartajtsen på och jag ska försöka brotta ner min morgonlugg med hjälp av ett stycke plattång och spray. Lövely!

Höjt.   


Kommentarer

oh va mysigt! Vi får ut å promenixa så fort jag är friskiluring:)

2011-09-15 10:39:05

Jaaaa absolut.. Men vi får INTE glomma våran brännvinsafton. Haha

2011-09-16 15:44:43
Louise

Haha nej absolut inte! Den får vi icke glömma! Pssstt..nu är jag snart frisk, lite halsont!!! Så nu djädrans te veckan måste vi ses ♥

2011-09-17 17:29:22
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  
  

Ida Gustafsson


Ida Emilia Gustafsson
Är 22 år gammal och har slagit rot i ett gammalt hus från 30-talet i Ludvika tillsammans med min sambo Tom och våran dotter Maja. Här kommer det antagligen bloggas både om det enda och det andra. Allt från husrenoveringar till träning, mat och bebisbajs!
  RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!