Hej o hå!

2012-03-06 14:20:18 / 1 kommentarer ..


Nu var det längesen jag kastade in ett inlägg i bloggen märker jag. Så kan det gå :) Här hemma är det sjukstuga. Det började med att Maja vart förkyld förra söndagen och som utvecklade sig i feber och jobbig hosta och mat- och drickvägran. Stackarn :( Men nu är hon på benen igen och är stölligare än nånsin. Härliga tider! Men istället så är det min och Toms tur. Halsont och benvärk from hell! Är fortfarande slö men idag känns det ändå som att det går åt rätt håll. Förhoppningsvis!

Annars då?! Jodå, det är full fräs. Maja går för fulla muggar, jag har börjat jobba två dagar i veckan och gästrummet börjar ta form. Så jävla gött!!! Sen så ska det jävlarimig byggas badrum. Det blir mumma det :)

Slänger in en bild på Maja från i söndags när vi knatade till Ica och köpte glass. Ni må tro att vi har fått mutat henne med allt för hon ska få i sig något i magen och då gick faktiskt glassen hem hos damen. Det kändes göttgött i mammasjälen!


Kommentarer
Patricia

Hon är ju så himla fin eran tjej:)



Ja i så fall kommer folk nog vända på huvudet när vi kommer med våran vagn med om det blir en tjej, för vi ska också ha blått - så snyggt på vagnar :)



Ja kom gärna förbi, är i skolan ca 2-3 dagar i veckan i ca 3 veckor till, sedan är jag bara där varannan vecka max resten av terminen :)

2012-03-06 16:30:00
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  
  

Ida Gustafsson


Ida Emilia Gustafsson
Är 22 år gammal och har slagit rot i ett gammalt hus från 30-talet i Ludvika tillsammans med min sambo Tom och våran dotter Maja. Här kommer det antagligen bloggas både om det enda och det andra. Allt från husrenoveringar till träning, mat och bebisbajs!
  RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!