13,5 kg på 4 månader!

2011-11-18 11:51:28 / 3 kommentarer ..


Jag satte mina mål den 20:e juli. Idag är det den 18:e november och jag har lyckats blivit av med 13,5 kg :) 
Stussmåttet har minskats med 14,4 cm och midjemåttet med 10,5 cm. Det känns helt sjukt.. Overkligt!
Behöver jag tillägga att kläderna som jag hade innan jag blev gravid är något förstora?
Sjukt stolt! Och jag är verkligen ett levande bevis på att ingenting är fucking omöjlig!


Jag kikade igenom bilder på när jag var vråååålgravid. Herrejävlar anamma! Jag förstår verkligen att jag tyckte att det var tungt.. En jätte-gasboll. Fast nu var det ju inte riktigt bara gas som låg där inne och lurade utan även en liten flufftuffsMaja. Tänk, snart 10 månader sen. Oh my! Det är verkligen inte klokt. Jag kan inte göra annat än att citera Sverker Olofsson: "ska det va så? ska det va så? får det verkligen gå till så? va, va, va??". Klockren karl det där. Jag saknar han i Plus. Han var grym och så jävla okonflikträdd. Mums.. 
 

Foto: Louise Hietanen. http://louisevitadrommar.blogspot.com

Stinn var bara förnamnet. Nu, 17 kg lättare men med en mage och urvridna puppar som ett par nylonstrumpbyxor i färgen amber, som Mia Skäringen sa i sin föreställning "Dyngkåt och hur helig som helst" Klooockren kvinna, kan jag inte annat än att säga: fy fasen va stolt jag är över det. Varenda liten bristning och skinnflikar här och där. Ett vackert minne till hur jädra fantastiskt det var att få kånka runt på den vackraste Stöllfian. Det blir som en slags mammatatueringar. Eller nått. Haha..

So mamas, please be proud of your bodies

Tack o bock


Kommentarer

så otroligt vacker <3

2011-11-19 01:56:22
Malin

F-n va duktig du är! Har förstått att du promenerar/springer flera dagar i veckan. Hur ha du gjirt me maten? Inget gottgott? Kolhydrater?? Bra kämpat!:)

2011-11-19 21:02:17

Duktigt & bra kämpat! Och vilken dunderkula du hade :)

2011-11-24 18:03:06
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  
  

Ida Gustafsson


Ida Emilia Gustafsson
Är 22 år gammal och har slagit rot i ett gammalt hus från 30-talet i Ludvika tillsammans med min sambo Tom och våran dotter Maja. Här kommer det antagligen bloggas både om det enda och det andra. Allt från husrenoveringar till träning, mat och bebisbajs!
  RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!