Dags för veckans vägning och mätning igen!

2011-10-03 23:04:33 / 0 kommentarer ..


Veckorna går så jäkla fort så jag tror jag blir alldeles gälen. Gött men ändå inte. Tänk, det står inte på förrens Maja fyller ett och knatar omkring och rycker i gardinerna och käkar blomjord. Älskade stöllfia!

Veckan som har passerat har varit bra. Förutom vänsterfoten som INTE är så bra. Fattar inte. Säkert överansträgning. Men jag ger mig inte utan kämpar på som en dåre. Och det ger iaf lite resultat.

Imorse såg det ut såhär:

-Vågen: -0,7 kg. Sammanlagt -7,7 kg.
-Måttet runt stussen: -1 cm. Hittills har jag blivit av med 9 cm. Inte dumt!

Jag har gått och köpt mig proteinpulver. Vaniljsmak och chokladsmak. Inte klokt va gött det är. Men jag är inte så hajj än på hur jag ska använda det men jag kollade upp ett recept på en proteindrink och jag kan inte annat än säga att jädrar va gött det var. Så ett tips till er som har dålig fantasi när det gäller frukost och mellanmål. Köp proteinpulver och blanda iordning drinkar eller smoothies. Grymt gött. Och det mättar finfint.


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  
  

Ida Gustafsson


Ida Emilia Gustafsson
Är 22 år gammal och har slagit rot i ett gammalt hus från 30-talet i Ludvika tillsammans med min sambo Tom och våran dotter Maja. Här kommer det antagligen bloggas både om det enda och det andra. Allt från husrenoveringar till träning, mat och bebisbajs!
  RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!