Veckans vägning och mätning!

2011-10-17 15:48:09 / 0 kommentarer ..


Visst fanken går det framåt allt. Varje måndag är så spännande må ni tro! Och vet ni? Nu har jag nått mitt andra mål. 10 kg har jag lyckats blivit av med. Alla gravid- och efter BB-tiden-kilon är äntligen borta. YES! =)

Ida visade
- Vågen: -1,1 kg. 10 kg sammanlagt! MUMS
- Måttet runt stussen: -1 cm. -11 cm sammalagt.

Jag har sänkt mitt kroppsfett med 4%.
1% till och jag är inte längre överviktig. Haha.
Beräkningarna ska man ta med en nypa salt men det är iaf på ett ungefär. Så jädrans härligt att se framstegen!


Nu är jag på så pass bra humör att jag bjussar på en gammal godig ;)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  
  

Ida Gustafsson


Ida Emilia Gustafsson
Är 22 år gammal och har slagit rot i ett gammalt hus från 30-talet i Ludvika tillsammans med min sambo Tom och våran dotter Maja. Här kommer det antagligen bloggas både om det enda och det andra. Allt från husrenoveringar till träning, mat och bebisbajs!
  RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!