Gårdagens löptur

2011-09-22 08:42:58 / 1 kommentarer ..




Såhär gla var jag igår när jag kom hem från en joggingrunda på över 5 km. Och jag gick tamejfan inte en enda meter av dom kilometerna :) Det enda som jag gick var 1,5 km som uppvärmning men det var fan allt. Så totalt hamnade det på 6,5 km. Skitgött :) Jag sprang en annan rutt idag som var mer backig och därför är jag sjukt stolt över mig själv att jag orkade springa så långt ändå utan gå-paus. Det tog mig lite mindre än 40 minuter. Så sjukt gla är jag må ni tro! Tänka sig att för bara två månader sig orkade jag inte ens springa 100 meter. Haha. Snacka om en förjävla dålig form man var i, men nu jäklar är jag på g :) Ha en bra dag!


Kommentarer
Malin & Prinsessan http://lifestyleblogs.se/malin/

Jag tror faktiskt MBC finns både i Mora och Leksand, det är väl dalarna båda två va? Kika in på http://www.mammafitness.se/se där finns alla ställen :D

Pannbandet är köpe på PEAK i Åre, men sådana där kan du få tag på lite varstans. Ex. Stadium eller Intersport skulle jag tro!

2011-09-24 10:48:53
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  
  

Ida Gustafsson


Ida Emilia Gustafsson
Är 22 år gammal och har slagit rot i ett gammalt hus från 30-talet i Ludvika tillsammans med min sambo Tom och våran dotter Maja. Här kommer det antagligen bloggas både om det enda och det andra. Allt från husrenoveringar till träning, mat och bebisbajs!
  RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!